Helt enkelt udda.

2009-12-02 / 10:10:17

När jag gick ut på morgonen för att följa barnen till skolbussen så kände jag lukten av saltvatten, ni förstår, jag har ju havet ett stenkast ifrån huset. Och på en gång accosierar jag lukten till franska riviäran. För när jag och min familj tar våra turer till Frankrike så är vi alltid nära havet och då känner man lukten av saltvatten. Saken är väl den att jag tänker mera på sol bad och värme än regn rusk och storm.

 

Men jag klagar inte, det är ändå ganska mysigt att havet så nära, det är ju så vackert att bara kunna gå ner för en backe och sen är man där, och tittar ut över det oändliga havet, för det är ju otroligt mäktigt. =)

 

Annars idag är det en väldigt lugn dag vilket är skönt, jag sitter bara och funderar vad jag ska göra för lunch till mig själv då jag inte har några rester från igår eller nått.. Nåja, de löser sig!

 

Sen klockan 12.00 (irlänsktid) så ska jag sitta och prata med söta lilla Fru Elin Edberg. Jisses det känns fortfarande lite konstigt och säga Elin Edberg, Edberg, Edberg.. Jisses tänk att Petter och Elin gifte sig till slut, och deras böllop var så himmla himmla vackert jag fick en och annan tår som rann ner för kinden. Så glad var/är jag för deras skull!!

 

Dessa två personer hör verkligen till mina bästa vänner. Dom är så underbara så det är rent av hemskt!
Skickar en puss och en kram till mina blivande präster ;)

Kommentarer!
Postat av: Helen

Tack det samma :)

Kommenterat - 2009-12-02 / 11:31:41  | URL - http://helendesiree.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha ja tack för tipset :) tofflor använder man ju alltid. Iallafall jag. har två par som jag har på mig både dag som natt ;)

Kommenterat - 2009-12-02 / 19:10:07  | URL - http://carzzo.blogg.se/
Postat av: emma

åhh, vad fina dom var...jag har inte sett någon bild på dom förrän nu.

Kommenterat - 2009-12-04 / 17:51:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: