Ichigo Goes Irish!

2009-08-04 / 02:26:56

Woho mina vänner!

Välkommen till min nya blogg! Eller snarare min andra blogg!

 

I den här bloggen kommer ni kunna följa med mig på den otroliga resa jag kommer göra till Irland, Galway. Jag kommer skriva mycket om vad jag gör i vardagen, nya upplevelser, nya förändringar, nya utmaningar, nya äventyr! Ett års tid kommer jag bo där och jobba som Au pair och plugga lite på sidan av!

Jag hoppas ni kommer ha roligt att läsa av denna nya blogg, kommer väl hålla mig uppdaterad på min första blogg också men jaa

Nu har min nedräkning börjat, och de är bara 16 dagar kvar!

 

Soon, Ichigo will become Irish for the first time!

 

My new home!

 

Peace out!

Ichigo

Kommentarer!
Postat av: Freddie

Du kommer nog snart att glömma bort att blogga ska du se.... :)

Kommenterat - 2009-08-04 / 20:33:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: