Frågor! *snodda av Linn*

2009-08-19 / 22:57:13
Jag är:  En blivande Irländare
Jag sover: Om nätterna
Jag blir glad av: Min familj, min hund och mina vänner<33
Vem kramade du senast:  Mamma
Vad sa du senast: "Ta hem den tröjan till lägenheten"
Gröna eller röda äpplen: Gröna, alltid!
Vem ringer du när du blir arg: Freddie!
Vad skulle du behöva just nu:  allt jag kommer att glömma inför Irland
Har du snygga skor: Yes!

Vilken tid gick du upp idag:  10.38
Vad var det första du sa imorse:  Godmorgon*går och duschar*
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej, i min gammla säng i Måttsund!
Har någon annan sovit i din säng i natt: Nozzen!=)
Vad såg du senast på tv: 7th Heaven <3333
Kan du spela fotboll: Ptjaaa hyfsat =P
Senaste personen du skickade ett sms till:  Macca
Senaste personen som du fick ett sms av: 118118
Senaste personen du ringde till:  Freddei

Senaste personen som ringde till dig: Freddie

Senaste personen som fick dig att skratta: Mami

Senaste personen du pussade:  Linn ;)
Senaste personen du hörde sjunga:  Mig själv, nyss!
Senaste personen som fick dig arg:  Mamma =P
Senaste filmen du såg: The Grudge !
Senaste låten du lyssnade på:  Du är en bön
Ditt liv med ett ord: Spännande!
Gjort idag: Sprungit och gjort allt möjligt mellan himmel och jord som ska hinnas med att göra!
Vad drack du senast:  Loka
Vad ska du göra imorgon: Resa till Stockholm och vinka hejdå till Sara och Freddie innan jag Flyttar till Irland<33
Har du gråtit till en film någon gång: Oja!
Sista meningen innan du går: see yaa in IRELAND!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: